Compania este deținută de grupul Geopost, subsidiară La Poste (Poșta Franceză). Această creștere se datorează capitalizării know-how-ului Geopost și a implementării tehnologiilor DPD International de management operațional și management al costurilor, precum și măririi portofoliului de clienți.
Totodată, online-ul este un business pe care DPD și-a propus să îl dezvolte exponențial. ”De la această premisă a fost dezvoltat și implementat serviciul dpdonline. Astfel, oferim posibilitatea de plasare a comenzii si de plată prin e-payment cu orice card bancar”, spune Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
Pentru sfârșitul anului 2011, compania își menține estimarea unei creșteri cu 25% a cifrei de afaceri față de anul trecut.
Poșta Franceză crește în România
27 octombrie 2011, 13:37
Ultima modificare în 27 octombrie 2011, 16:37
DPD România, prezentă pe pe piața locală de coletarie și curierat expres, a înregistrat o cifră de afaceri de peste 26 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 25% față de perioada similară a lui 2010 și un profit de peste 1,4 milioane lei, cu 8% mai mare.
Etichete: curierat,
estimari,
posta
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Companii
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook