”Nu putem ignora trendul puternic crescător al pieței de tranzacții online cu plata prin card bancar și avântul comerțului online în general. Această soluție oferă posibilitatea de a realiza plata online cu card bancar în curieratul românesc”, a explicat Lucian Aldescu, CEO al companiei.
Statisticile arată că, în prezent, peste 7,5 milioane de români sunt online în fiecare zi: muncesc, socializaează, își iau informații sau fac shopping. Potrivit lui Aldescu, într-un an de la lansare, dpdonline.ro va avea un impact în creșterea cifrei de afaceri de peste 5% și, implicit, va ajuta la creșterea cotei de piață.
În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 25%, compartiv cu perioada similar a anului trecut, în timp ce profitul a avut un avans de 17%. Compania deține, în prezent, o cotă de 10% dintr-o piață locală estimată la 230 milioane de euro.
Poșta Franceză din România mizează pe online pentru creșterea cotei
9 septembrie 2011, 08:41
Ultima modificare în 9 septembrie 2011, 11:41
DPD România, deținută majoritar de GeoPost, subsidiară a Poştei Franceze (La Poste), se bazează foarte mult anul acesta pe segmental online, după ce, recent, a lansat platforma dpdonline.ro, realizată în parteneriat cu Gecad ePayment.
Etichete: afaceri,
cota piata,
curierat
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook