Poșta Franceză din România mizează pe online pentru creșterea cotei

DPD România, deținută majoritar de GeoPost, subsidiară a Poştei Franceze (La Poste), se bazează foarte mult anul acesta pe segmental online, după ce, recent, a lansat platforma dpdonline.ro, realizată în parteneriat cu Gecad ePayment.

”Nu putem ignora trendul puternic crescător al pieței de tranzacții online cu plata prin card bancar și avântul comerțului online în general. Această soluție oferă posibilitatea de a realiza plata online cu card bancar în curieratul românesc”, a explicat Lucian Aldescu, CEO al companiei.
Statisticile arată că, în prezent, peste 7,5 milioane de români sunt online în fiecare zi: muncesc, socializaează, își iau informații sau fac shopping. Potrivit lui Aldescu, într-un an de la lansare, dpdonline.ro va avea un impact în creșterea cifrei de afaceri de peste 5% și, implicit, va ajuta la creșterea cotei de piață.
În primul semestru al acestui an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 25%, compartiv cu perioada similar a anului trecut, în timp ce profitul a avut un avans de 17%. Compania deține, în prezent, o cotă de 10% dintr-o piață locală estimată la 230 milioane de euro.