Directorul general al Poștei Române a anunțat că a fost finalizată procedura de achiziţie pentru 7.000 de dispozitive electronice portabile prin care poştaşii pot încasa facturile pentru beneficiarii cardului de energie.
A fost finalizată procedura de achiziţie a 7.000 de dispozitive electronice portabile prin care poştaşii vor putea încasa facturile pentru beneficiarii cardului de energie. Anunțul a fost făcut, miercuri, 25 ianuarie, de către directorul general al Poştei Române, Valentin Ştefan.
Până pe 20 februarie se va finaliza procedura
„Săptămâna trecută am finalizat o procedură de achiziţie a 7000 de dispozitive electronice, dispozitive portabile prin care angajaţii companiei, poştaşii pot să scaneze şi să încaseze aceste facturi. Aşteptăm livrarea care ar trebui să vină în prima jumătate a lunii februarie. Ulterior, distribuirea, ca până pe 20 februarie să avem şi această modalitate de plată funcţională.”, a afirmat Valentin Ştefan, miercuri (25 ianuarie), într-o conferinţă de presă.
Acesta a precizat că este respectat calendarul acestui proiect şi nu ar trebui să se înregistreze nicio întârziere. La întrebarea cu privire la întârzierile emiterii cardurilor pentru alimente şi dacă vor putea apărea şi la cardurile de energie, directorul general al Poştei Române a declarat următoarele: „Din fericire, acum tot fluxul logistic este realizat de Poşta Română, aşa că acum putem spune cu mâna pe inimă că dacă apar disfuncţionalităţi, răspunde Poşta Română. Poşta Română vă spune că deocamdată nu este nicio problemă calendarul de implementare”.
E un contract normal pentru Poşta Română, salariile intră în plată normal
Directorul Poștei Române Valentin Ştefan a explicat că pentru fiecare etapă a acestui proiect există o etapă de pregătire pentru poştaşi.
„Va exista un un program de instruire, dar vă spun că există o parte de instruire pentru fiecare contract pe care-l desfăşurăm. Poşta Română customizează serviciile pe care le oferă în funcţie de clienţi. Trainingul a început deja. Pentru fiecare etapă a proiectului există o parte de training. De exemplu, pentru declaraţiile pe proprie răspundere a existat o pregătire prealabilă, astfel încât şi poştaşii să ştie ce date trebuie să adune, dar să ştie şi cum să o facă. Şi pentru fiecare etapă există această pregătire.”, a nuanțat directorul Poştei Române.
Întrebat dacă poştaşii vor fi plătiţi în plus pentru aceste servicii legate de cardul de energie, Valentin Ştefan a precizat următoarele: „E un contract normal pentru Poşta Română, salariile intră în plată normal”.