Potrivit unui comunicat al companiei, noul serviciu a fost lansat cu ocazia Zilei Mondiale a Poştei. Plata serviciului MyLetter se va face online, utilizând cardul bancar.
„Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyLetter, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe faţa plicului şi va completa datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar, şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor”, se precizează în comunicat, citat de Agerpres.
Plicurile create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyLetter în reţeaua poştală.
Timpul de circulaţie al plicurilor personalizate va fi de maximum 3 zile, iar preţul este de 45,20 lei, pentru 50 de bucăţi.
„După nouă luni de muncă în echipă, pot spune că Poşta Română este pe drumul cel bun în ceea ce priveşte modernizarea şi recredibilizarea celui mai mare operator de servicii poştale din ţara noastră. Cel mai important pas făcut a vizat deblocarea procesului de capitalizare a Companiei Naţionale Poşta Română, asumat de întregul Executiv al României. De acum ne putem concentra pe investiţii şi dezvoltare”, a declarat Petru Bogdan Cojocaru, ministrul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale.
La rândul său, Mircea Tudosie, directorul general al Poştei Române, a arătat că noul serviciu face legătura între poşta tradiţională, pe suport de hârtie, şi tehnologiile IT&C.
„Aniversăm Ziua Mondială a Poştei prin lansarea acestui nou serviciu inovativ, care face legătura între poşta tradiţională, pe suport de hârtie şi tehnologiile IT&C. Este modul nostru de a marca această sărbătoare importantă pentru Poşta Română şi sperăm că MyLetter se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze într-un mod inedit”, a declarat Tudosie.
Poşta Română este deţinută de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale (MCSI), în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%.
Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.