Povestea fondatorilor Google, Sergey Brin şi Larry Page, şi a succesului acestei afaceri care i-a transformat în miliardari urmează să fie ecranizată, pe baza cărţii lui Ken Auletta - "Googled: The End of the World As We Know It", potrivit deadline.com.Casa de producţie Groundswell Productions a lui Michael London, alături de producătorul John Morris, încearcă să obţină drepturile de ecranizare a cărţii lui Auletta, publicată anul trecut de Penguin.Autorul, care este editorial
Povestea fondatorilor Google, Sergey Brin şi Larry Page, şi a succesului acestei afaceri care i-a transformat în miliardari urmează să fie ecranizată, pe baza cărţii lui Ken Auletta – „Googled: The End of the World As We Know It”, potrivit deadline.com.
Casa de producţie Groundswell Productions a lui Michael London, alături de producătorul John Morris, încearcă să obţină drepturile de ecranizare a cărţii lui Auletta, publicată anul trecut de Penguin.
Autorul, care este editorialist pe media la săptămânalul The New Yorker, a prezentat afacerea gigant ce are în spate motorul de căutare Google. Compania a avut venituri de 20 de miliarde de dolari din publicitate anul trecut, mai mult decât au obţinut împreună principalele reţele de televiziune şi radio. Eric Schmidt, CEO la Google, a prezis, în cartea lui Auletta, că aceasta va deveni prima companie media din lume cu venituri de 100 de miliarde de dolari.
Film despre Facebook
În timp ce filmul care va fi făcut despre Facebook – „The Social Network”, în regia lui David Fincher – se va concentra asupra unui grup de prieteni de la Harvard care au atins succesul, pelicula despre Google va avea o altă abordare.
Google a fost fondat de duo-ul Sergey Brin şi Larry Page pe când aceştia erau doctoranzi la Stanford, pe principii precum „Poţi face bani fără a face rău” şi „Poţi fi serios fără un costum”.
Potrivit lui Michael London, filmul se va concentra pe felul în care Brin şi Page au încercat să rămână fideli idealismului lor iniţial, pe măsură ce Google a devenit un fenomen global.
„Este vorba despre aceşti doi tineri care au creat o companie care a schimbat lumea şi despre cum lumea, în schimb, i-a schimbat pe ei”, a spus London. „În centrul filmlui se află minunatul lor decret: să nu fi rău. La un moment dat, în evoluţia unei companii atât de mari şi puternice, există un milion de provocări. Poţi rămâne fidel unor astfel de principii pe măsură ce devii pe cât de bogat şi de puternic a devenit compania? Intenţia este de a fi înţelegători cu Sergey şi Larry şi sperăm că filmul va fi la fel de interesant precum compania pe care ei au creat-o”, a mai spus acesta.
SURSA: Mediafax