În primul semestru al anului 2011, volumul de servicii şi produse furnizate agenţilor economici privaţi s-a încadrat în obiectivul propus, contribuind cu 40% la totalul vânzărilor înregistrate de Power Net Consulting. Pentru sfârşitul anului 2011, ţinta de pondere a sectorului privat în structura cifrei de afaceri se menţine şi reprezintă, în condiţiile majorării cifrei de afaceri, o creştere de aproximativ 43% a activităţii Power Net Consulting în mediul privat comparativ cu anul 2010.
Trendul ascendent înregistrat de afacerile Power Net Consulting pe acest segment vine ca răspuns la strategia companiei de concentrare a activităţii asupra proiectelor destinate dezvoltării infrastructurii IT în rândul agenţilor economici cu capital privat.
“Apreciem că al doilea semestru al anului 2011 va aduce o creştere a cererii de produse, soluţii şi servicii IT în rândul companiilor din România. După doi ani în care climatul general incert a determinat amânări ale deciziilor de investiţii, acum companiile şi-au reaşezat priorităţile, au înţeles impactul pe care tehnologia de care beneficiază îl poate avea asupra rezultatelor de afaceri şi sunt pregătite să investească”, a declarat Claudia Ilina, Sales Manager, Power Net Consulting.
Orientarea către mediul privat reprezintă o prioritate pentru Power Net Consulting şi în acest an, strategia de dezvoltare a companiei pentru următoarea perioadă vizând extinderea portofoliului de produse şi servicii dedicate acestui segment, dezvoltarea pachetelor de servicii personalizate, extinderea serviciilor de consultanţă şi adaptarea acestora la cerinţele specifice ale clienţilor din mediul privat, precum şi atragerea de parteneri puternici de la nivel internaţional.
“Strategia Power Net Consulting a fost axată, încă de la început, pe atragerea de clienţi şi parteneri dinamici, cu care să construim relaţii de colaborare durabile, pornind de la un nivel ridicat al exigenţelor în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi la a căror creştere susţinută să putem contribui activ. Pentru a asigura evoluţia optimă a proiectelor derulate în condiţiile administrării unui portofoliu mai extins de clienţi din domeniul privat, intenţionăm să creştem echipa de vânzări şi numărul de consultanţi specializaţi în servicii pre- şi post-vânzare”, a adăugat Claudia Ilina, Sales Manager, Power Net Consulting.
Pentru 2011, Power Net Consulting vizează extinderea portofoliului de clienţi în rândul companiilor de mărime medie din România, pentru care îmbunătăţirea infrastructurii IT şi a proceselor de business poate avea valoare adăugată imediată şi poate fi apreciată direct prin indicatori cum sunt creşterea cifrei de afaceri, diminuarea costurilor, creşterea productivităţii şi, implicit, a profitului operaţional.
În linie cu acest obiectiv , Power Net Consulting va organiza, până la finalul anului, un nou departament, Project Management Office, menit să ofere consultanţă clienţilor încă din prima etapă, de identificare a oportunităţilor atât pentru procesele de business, cât şi pentru modelarea acestora cu ajutorul soluţiilor informatice. De asemenea, compania va continua acţiunile de dezvoltare a competenţelor tehnice alături de partenerii săi tradiţionali (CA, Dell, Fujitsu, IBM, Oracle, Cisco).