Agentia Tempo Advertising a castigat licitatia pentru serviciile de publicitate (creatie si media) ale Companiei Nationale Posta Romana. Serviciile de evaluare a campaniilor de publicitate au revenit agentiei First One Communication. La pitch au mai participat agentiile Opti Media, Publicis, Media Consulta International, Media Investment, Mercury Promotions si Ars Advertising.
Licitatia a fost organizata de Bursa Romana de Marfuri si a vizat incheierea unui contract cadru pentru servicii de publicitate cu o durata de patru ani, in trei loturi (creatie si productie, promovare, evaluare). Fiecare dintre aceste loturi a presupus criterii separate si un punctaj propriu. Agentiile care au avut cel mai mare punctaj vor realiza campaniile in 2007, urmand ca in urmatorii trei ani sa fie realizate alte trei licitatii, anual, la care pot participa doar agentiile care au semnat acordul cadru din acest an.
Bugetul pentru serviciile de publicitate au fost aprobate pe o durata de patru ani si se ridica la peste 26,7 de milioane (peste 8 milioane de euro). Astfel, creatia si productia (lot I) primesc 4 milioane iar pentru promovarea in presa centrala, locala, TV, radio, Internet, indoor-outdoor (lot II) se aloca 21,4 milioane. Serviciile de evaluare a campaniilor de publicitate (lot III) primesc 1, 34 milioane.
Acesta este primul an in care licitatia pentru serviciile de publicitate ale Companiei Nationale Posta Romana este externalizata Bursei Romane de Marfuri. In 2006, agentia de publicitate a Postei Romane a fost First One Communication.
Sursa: Capital