Totodată, împlinirea angajatului asigură 39% din performanța individuală ceruta de organizație. Acest studiu nu este singular. Gallup a arătat ca 55% dintre angajații chestionați se declară  a fi ne-„angajați” în munca lor și  sunt gata să schimbe locul de muncă.
Satisfacția angajatului are înțelesuri diferite. Pentru majoritatea celor întrebați, satisfacția este asociată cu mulțumirea, confortul sau fericirea. La întrebarea: „Ești satisfăcut de ceea ce faci?”, oamenii înțelegeau: „Ești mulțumit de ceea ce faci? Te simți confortabil?”.
Neînțelegerea relației ”performanțăîmplinire – leadership poate afecta viitorul organizației într-un mediu foarte competitiv și expus la schimbări frecvente.
Managerii care vor înțelege rolul lor de a lucra cu oamenii, atunci vor reuși să obțină performanță. Wilson Learning, cu sediul central în Tokyo, este prezentă în România din 2007 și s-a ocupat de consultanță și programe de vânzări, leadership și customer service pentru clienți din domeniul bancar, asigurări, FMCG, telecomunicații, pharma și industrie.