83% din satisfacția unui angajat este dată de practicile de leadership ale managementului, potrivit unui studiu realizat de Wilson Learning pe un număr de 85 de firme din Fortune 500.
Totodată, împlinirea angajatului asigură 39% din performanța individuală ceruta de organizație. Acest studiu nu este singular. Gallup a arătat ca 55% dintre angajații chestionați se declară a fi ne-„angajați” în munca lor și sunt gata să schimbe locul de muncă.
Satisfacția angajatului are înțelesuri diferite. Pentru majoritatea celor întrebați, satisfacția este asociată cu mulțumirea, confortul sau fericirea. La întrebarea: „Ești satisfăcut de ceea ce faci?”, oamenii înțelegeau: „Ești mulțumit de ceea ce faci? Te simți confortabil?”.
Neînțelegerea relației ”performanță – împlinire – leadership” poate afecta viitorul organizației într-un mediu foarte competitiv și expus la schimbări frecvente.
Managerii care vor înțelege rolul lor de a lucra cu oamenii, atunci vor reuși să obțină performanță. Wilson Learning, cu sediul central în Tokyo, este prezentă în România din 2007 și s-a ocupat de consultanță și programe de vânzări, leadership și customer service pentru clienți din domeniul bancar, asigurări, FMCG, telecomunicații, pharma și industrie.