Cum să transformi un business cu prăjituri, 100% românesc, într-unul de succes? Închei parteneriate cu retailerii mari, diversifici producția și te duci și către export, până China, mișcare ce va dubla volumul produselor vândute în afara țării, pentru ”Secretul Bunicii”.
Cel mai bine observăm lucrul acesta la produsele realizate de Secretul Bunicii, care sunt deja comercializate în întreaga țară, în peste 12.000 de locații, printr-o rețea de 74 de distribuitori. În același timp, pot fi găsite și pe rafturile marilor retaileri, în Kaufland, Profi și Auchan.
Compania a pornit din dorința a doi antreprenori români de a aduce pe piață produse diferite, care să respecte gustul și tradiția consumului de prăjituri autohtone. Astfel, Claudia Nacu, cofondatoare Secretul Bunicii alături de soțul ei, a dorit să pună pe mesele românilor produse făcute după rețete vechi, știute de multă vreme din familie și transmise de la o generație la alta. Ambalajele sunt simple și lasă să se vadă conținutul, iar pentru consumator nu există o diferență între promisiune și produsul achiziționat.
„Mi-am dorit ca prin aceste produse să readuc în actualitate gustul copilăriei. Am văzut cât de bucuroși erau copiii mei când le găteam – eu sau mama mea – dulciuri de casă. Secretul Bunicii a pornit de la această bucurie“, declară Claudia Nacu, cofondatoarea afacerii.
Pentru 2016, cifra de afaceri a fost de 2,55 mil. euro, iar prima parte a anului 2017 a adus o creștere de 25% față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, planurile pentru acest an includ extinderea parteneriatelor, atât a celor interne, cât și a celor de pe plan internațional.
Fondat în anul 2013, Secretul Bunicii produce acum prăjituri precum negresă cu nuci, prăjitură cu vișine, bușeu cu gem de fructe și glazură, șprițat cu lapte și glazură, fursecuri cu stafide și multe alte produse.
Compania a urmărit și o extindere în străinătate, în prezent, aproximativ 15% din producția Secretul Bunicii fiind dedicată piețelor externe în state precum Belgia, Spania, Rusia, Italia, Cipru și Germania. La acestea urmează să se alăture și China, parteneriat care va dubla volumul produselor vândute în afara țării