Premieră absolută. Prima aplicație oficială în care copiii se joacă cu banii

Ministerul Educației din România a omologat prima aplicație dstinată educației financiare a copiilor. Jocul îmbină matematica cu elemente de bază din lumea finanțelor și este dedicate copiilor cu vârsta între 7 și 10 ani.

„Kids – o afacere de succes” este o combinație de jocuri educaționale, rezolvarea problemelor și chestionare. Conținutul educațional al aplicației aduce în atenția copiilor primele noțiuni de educație financiară și antreprenoriat, cum ar fi economisirea, gestionarea cheltuielilor, sau stabilirea de obiective, transmite un comunicat al Alpha Bank.

Aplicația este destinată copiilor din clasele primare, iar odată cu omologarea primită din partea Ministerului Educației Naționale va putea fi folosită că suport în cadrul orelor de educație financiară.

“În predarea educației financiare în școlile din România, urmărim aplicarea celor mai bune practici din Uniunea Europeană (recomandate atât de OECD, cât și de BCE) cum ar fi: utilizarea aplicațiilor informatice sau digitalizarea manualelor. Educația financiară reprezintă inovație în educație prin metodele și tehnicile moderne de predare utilizate, prin dezvoltarea creativității și gândirii logico-matematice la elevi, prin îmbinarea formalului cu non-formalul și prin interdisciplinaritatea materiei de studiu (sunt îmbinate noțiuni de matematică financiară, limba română, desen, istorie, geografie, comunicare, antreprenoriat etc).” a declarat Ligia Georgescu-Golosoiu, Președinte APPE.

“Educația financiară este o prioritate pentru Alpha Bank România, concretizată în sprijinirea a numeroase inițiative din acest domeniu: de la Olimpiada Micilor Bancheri, editarea de manuale de educație financiară și până la această prima aplicație de educație financiară pentru copiii din clasele primare. Suntem onorați de parteneriatul durabil cu Asociația pentru Promovarea Performanței în Educație și adresăm pe această cale mulțumiri tuturor celor care și-au adus contribuția la realizarea acestui proiect temerar” a declarat Tiberiu Mercurian, director Direcția Marketing, Alpha Bank România.