belVita Start, singurul brand de biscuți special creați pentru micul dejun de pe piața din România, a lansat proiectul neconvențional în toamna acestui an, invitând consumatorii să contribuie prin participarea la 10 concursuri de rețete, utilizarea de aplicații dedicate și relatarea experiențelor memorabile legate de micul dejun. Conținutul nutrițional al reţetelor furnizate de către fanii belVita Start de pe Facebook a fost analizat de către medicul nutriționist Corina Zugravu, care a validat 288 de ”rețete”, incluse în volumul lansat astăzi.
“Mic Dejun 2.0 este o carte utilă pentru oricine își dorește un stil de viață sănătos, din care un mic dejun echilibrat, ce oferă vitalitatea necesară pentru prima parte a zilei, nu poate să lipsească. Am primit peste 500 de propuneri de rețete pe parcursul celor patru săptămâni de campanie”, spune Maria Burnuz Brand Coordonator Biscuiţi Kraft Foods România.
Prezentă în România din 1994, Kraft Foods are în portofoliu marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo. Conform studiului de piaţă MEMRB, Kraft Foods deţine poziţia numărul 1 pe piaţa de cafea şi ciocolată în România şi o poziţie importantă pe piaţa de biscuiţi. Dintre toate mărcile de biscuiți, belVita Start au înregistrat cea mai bună evoluție, fiind brandul numărul 1 de biscuiții pentru micul dejun, potrivit Doinei Cavache, Corporate Affairs Manager al Kraft Foods România.
De la lansarea produsului – în aprilie 2010 -, s-au vândut pe piața românească peste 100 de milioane de pachete de biscuiți belVita Start. Conform datelor companiei, anul trecut, în perioada iunie-august, un milion de consumatori români au încercat cel puțin o dată acești biscuiți, special creați pentru micul dejun, iar o medie de 200.000 de persoane consuma, lunar, belVita Start.
Totodată, anterior lansării, compania a realizat studii de consumator care au arătat că deși românii sunt de părere că micul dejun e cea mai importantă masă a zilei, doar 43% dintre ei iau micul dejun.
La nivel de grup, compania a înregistrat în 2010 venituri de 49,2 miliarde de dolari. 12 dintre mărcile simbol ale companiei – Cadbury, Jacobs, Kraft, LU, Maxwell House, Milka, Nabisco, Oreo, Oscar Mayer, Philadelphia, Tang şi Trident – generează venituri de peste 1 miliard de dolari anual.
Kraft Foods Inc. comercializează biscuiţi, dulciuri, băuturi, brânzeturi, mezeluri şi semipreparate în aproximativ 170 de ţări.
Pe 4 august 2011, Kraft Foods şi-a anunţat intenţia de a se divizia şi de a crea două companii independente pe acţiuni: o companie globală de snacks, cu creştere semnificativă, şi o companie de produse de băcănie, în America de Nord, cu marjă de profit ridicată. Finalizarea tranzacţiei va dura cel puţin 12 luni, timp în care se vor anunţa planurile referitoare la structură, management, guvernanţă şi alte aspecte.
Kraft Foods este cotat la Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor’s 500, Dow Jones Sustainability Index şi Ethibel Sustainability Index.