Printec Group introduce, în premieră pentru România, sistemul de plată automată pentru retail NCR SelfServ Checkout. Soluția, care este o alternativă la clasica plată la casă, permite cumpărătorilor să-și facă singuri înregistrarea și plata produselor achiziționate, fără să mai fie necesară prezența unui casier.
SistemulNCR SelfServ Checkout – dezvoltat de NCR Corporation, unul din partenerii Printec, și lansat în cadrul „Romania Retail Summit” (4-5 octombrie) -, a fost implementat în regiune încă de anul trecut, în rețeaua de hypermarketuri Spar din Slovenia. În felul acesta, cumpărătorii economisesc timp (timpii de aşteptare sunt reduși cu până la 40%). Sistemul este dotat cu o interfaţă prietenoasă şi este uşor de folosit, cumpărătorii fiind ghidaţi pe tot parcursul procesului de plată de exemple şi aplicaţii animate.
Totodată, NCR SelfServ Checkout introduce o serie de avantaje competitive pentru retaileri, permiţându-le optimizarea modului de organizare a personalului la nivelul magazinelor şi eficientizarea costurilor- de exemplu, sistemul permite înglobarea aplicaţiilor POS şi este disponibil în configuraţii multiple, care pot fi adaptate cerinţelor fiecărui retailer în parte.
În plus, NCR SelfServ Checkout are o serie de caracteristici care vizează protecţia mediului, ajutând retailerii să economisească resurse importante (de exemplu, NCR SelfServ Checkout permite reducerea consumului de hârtie necesară operaţiunilor de plată cu până la 40%).
Pe lângă NCR SelfServ Checkout, Printec Group are în portofoliu o gamă variată de alte soluţii şi tehnologii de ultim moment destinate retailului modern; printre ele şi soluţia de self –shopping ShopevolutionTM şi pod-ul pentru cumpărături JoyaTM , dezvoltate de partenerul Printec, Datalogic. Cele două soluţii oferă o experienţă a cumpărăturilor interactivă şi plăcută, prin faptul că permit clienţilor să aibă acces la toate informaţiile de interes referitoare la oricare din produsele magazinului. Folosind pod-ul Joya, clienţii pot scana codul de bare de pe orice produs, obţinând astfel un set cât mai complet de informaţii despre acesta: preţ, cantitate, numărul de produse din aceeaşi gama aflate pe stoc, puncte de loialitate, promoţii, valori nutritive (în cazul alimentelor) şi chiar reţete. În felul acesta, clienţii vor avea în permanenţă un control asupra listei de cumpărături şi asupra preţului total al acesteia.
Cu sediul în Atena, Printec Group, activ pe piaţa românească din anul 2000. Subsidiara din România – cu afaceri de peste 34 de milioane de euro -, oferă acelaşi portofoliu de bază ce include sisteme de plăți electronice, automatizări ale sucursalelor bancare, sisteme de e-Payment, soluţii pentru retail & pieţe emergente, telecomunicaţii, securitatea informaţiilor precum şi soluţii pentru sectorul public şi companii. Printec Group România oferă o gamă extrem de variată de soluţii şi aplicaţii destinate retailului modern (case de marcat, scannere, soluţii tip checkout, echipamente periferice, software).