Coca-Cola doreşte să participe la stingerea unuia dintre cele mai îndelungate conflicte politice din lume. Cum? Mai multă Coca-Cola pentru toţi.
The Coca-Cola Company a lansat în urmă cu două zile un spot realizat de agenţia Leo Burnett în care promovează ideea unor bune relaţii dintre locuitorii din India şi Pakistan. Campania s-a derulat prin intermediul unor aparate de vândut Coca-Cola care au fost prevăzute cu o cameră web şi care au fost plasate în India şi Pakistan, interconectate şi dotate cu touchscreen-uri.
Ideea Centrală a spotului este aceea conform căreia Coca-Cola este acel ceva care ne uneşte, scrie site-ul adweek.com, care se întreabă retoric şi oarecum ironic dacă oamenii ar fi mai uniţi dacă toată lumea ar bea Coca-Cola.
Conflictul dintre India şi Pakistan durează de mai bine de 50 ani, fiind declanşat în anul 1947 în urma disputei privind regiunea Kashmir.
<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/ts_4vOUDImE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>