Metro Cash&Carry implementează, în premieră pentru piaţa de retail din România, primul sistem automatizat de promoţii personalizate – Metro Touch.
Soluţia se adresează clienţilor profesionişti ai companiei, care folosind dispozitivul Metro Touch, vor avea acces rapid la o serie de oferte personalizate, concepute în funcţie de achiziţiile realizate de către aceştia în reţeaua de magazine a retailerului german.
Prin simpla scanare a legitimaţiei de client Metro, noul sistem generează, pentru fiecare client în parte, o listă de preferinţe cu produse din gamele de articole proaspete şi foarte proaspete.
În funcţie de profilul şi tranzacţiile fiecărui client, aceştia beneficiază de un discount acordat în baza unui cupon de cumpărături generat pe loc de MetroTouch. Clienţii pot folosi maximum cinci astfel de cupoane pe zi.
„Prin implementarea acestei soluţii, continuăm să inovăm pentru clienţii noştri. (…) Este, fără îndoială, o soluţie unică prin care dăm startul unei noi ere în comunicarea personalizată, în cadrul pieţei de retail”, a declarat Marc Carena, Director Management Clienţi Metro Cash&Carry România.
Dispozitivul este disponibil deja în cele 26 de magazine standard ale Metro Cash&Carry din România, mai puţin în magazinele Metro Punct.
Metro Cash & Carry a intrat în România în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, retailerul vânzări de 1,059 miliarde de euro în 2011, are o reţea de 32 de magazine în 24 de oraşe.