PREMIERĂ: Metro vinde și online

Metro Cash & Carry România lansează Metro Office Direct, primul magazin online al unui mare retailer din comerțul modern din România. În oferta magazinului virtual al Metro sunt produse de birotică, papetărie, electronice, electrocasnice, IT sau produse de curăţenie şi protocol.

Noul magazin online face parte din strategia de adaptare a ofertei de produse şi servicii a Metro Cash & Carry la nevoile şi cerinţele clienţilor săi profesionişti, se arată într-un comunicat al companiei. În oferta www.metro.ro/direct sunt peste 4.500 de produse. Totodată, clienţii Metro Office Direct vor putea beneficia de promoțiile care se găsesc și în magazinele offline ale Metro, plus promotii exclusiv online.

 „Suntem foarte încântaţi că METRO este primul operator cash & carry din România care oferă clienţilor săi profesionişti ocazia de a beneficia de avantajele comerţului online, cu o gamă de produse îmbogăţită faţă de cea prezentată la raft şi cu oferte disponibile exclusiv online. Astfel, activitatea clienţilor noştri este eficientizată, atât din punct de vedere al timpului, cât şi al resurselor (…) Piaţa din România are nevoie de un astfel de serviciu şi suntem siguri că această iniţiativă se va bucura de succes, motiv pentru care luam în calcul dezvoltarea unor noi secţiuni şi instrumente online, astfel încât colaborarea să se desfăşoare cât mai bine, în avantajul activităţilor de afaceri pe care clienţii noştri le desfăşoară”, afirmă Marc Carena, Director Management Clienţi METRO Cash & Carry România.

Printre produsele prezentate, se numără produse şi sisteme IT, mobilier, accesorii şi consumabile de birou, papetărie, echipamente de lucru, produse de unică folosinţă, produse de curăţenie, dar şi răcoritoare, cafea, cafetiere şi alte produse de protocol. De îndată ce va fi lansată comanda, marfa va fi pregătită pentru livrare, în aşa fel încât comenzile vor fi onorate în 24 de ore, oriunde în România.

Plăţile sunt efectuate în cadrul parteneriatului încheiat între Metro Cash & Carry România şi Banca Comercială Română împreună cu Euplătesc. De asemenea, clienţii vor avea posibilitatea de a face plata şi prin ramburs, la livrarea produselor.

Divizie de vânzări a Metro Group, Metro Cash & Carry este reprezentată în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro în 2010.

Metro Cash & Carry  a intrat în România în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.