La începutul lunii septembrie, Dacia va prezenta un nou model la salonul de la Munchen. Noul model va avea elemente de design și tehnologii care au fost puse pe noile generații Logan și Sandero, lansate la finalul anului trecut.
Premieră mondială! Dacia va prezenta un model de mașină cu 7 locuri
Reprezentanții Dacia au trimis un comunicat de presă în care precizează ca noul model care va fi prezentat la salonul de la Munchen este unul special pentru familii. Modelul va avea 7 locuri și va fi dezvăluit online pe data de 3 septembrie, prezentarea fizică având loc pe data de 6 septembrie în orașul german anterior menționat.
”După seria recentă de lansări, printre care noile Logan, Sandero și Sandero Stepway, vehiculul electric Spring și noul Duster, Dacia continuă să-și reînnoiască gama de modele.
Astfel, la Munchen va fi prezentat în premieră mondială noul model Dacia de 7 locuri, un vehicul familial și polivalent.
Acest model inedit va fi dezvăluit online în data de 3 septembrie, în timp ce prezentarea fizică va avea loc la salonul de la Munchen în data de 6 septembrie 2021”, spun cei de la Dacia.
Dacia a decis să-și schimbe logo-ul
După 13 ani, Dacia, cea mai importantă companie românească, are de astăzi o altă identitate vizuală. Pe noile modele de mașini va putea fi văzută nouă siglă, un nou logotip și o nouă culoare. Nici numele Dacia nu va mai fi cea a fost. Pe pe viitoarele mașini ale brandului, acesta va fi scris cu un font geometric, similar cu sigla.
De asemenea, culoarea definitorie a mărcii se schimbă din albastru în verde kaki, pentru a induce ideea că Dacia este apropiată de natură. Noile elemente vizuale vor apărea pe mașini începând cu anul viitor.
Autoturisme marca „Dacia” sunt produse în România și Maroc, și vândute în toată Europa.
Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar noul logo exprimă „simplitate și robustețe”, afirmă compania. Dacia are și o nouă culoare de brand, respectiv un verde kaki, despre care compania spune că este „o nuanță ce evocă apropierea de natură”. Denis Le Vot, Director General, descrie Dacia drept „marca ce redefinește permanent esențialul în industria auto și care face ca «accesibil» să rimeze cu «atrăgător»”.
Sursă foto: Dreamstime