Clienţii Telekom Romania au de acum la dispoziţie un serviciu în premieră pentru piaţa de telecomunicaţii din România, unul ce este familiar şi foarte util celor care au folosit vreodată o aplicaţie de ride-sharing sau taxi. Cum funcţionează “Where’s My Technician”?
Premieră pe piaţa de telecomunicaţii din ţara noastră, introdusă de Telekom Romania, în parteneriat cu Oracle: este vorba despre serviciul “Where’s My Technician” (Unde mi-e tehnicianul).
De acum încolo, clienții Telekom Romania care așteaptă vizita unui tehnician de teren vor putea vedea, în aplicația de management a contului MyAccount, locația acestuia în timp real, cu ora estimată a sosirii și alte detalii relevante.
Clienţii vor primi şi un SMS cu un link ce poate fi deschis în orice browser, cu 45 de minute înainte de sosirea tehnicianului, astfel că serviciul ce permite vizualizarea locaţiei acestuia în timp real poate fi accesat şi în lipsa aplicaţiei MyAccount pe smartphone.
Întreaga experiență a clienților ajunge astfel la un nou nivel de referință prin introducerea unei transparențe fără precedent în acest domeniu de servicii, susţin reprezentanţii Telekom.
Prin intermediul acestui serviciu, clienții au posibilitatea de a vedea unde se află tehnicianul, pentru a evita astfel pierderea determinată de timpul cu așteptarea, iar Telekom poate aloca de fiecare dată, în mod optim, persoana potrivită pentru serviciul de teren, folosind cel mai rapid motor de planificare optimizată disponibil.
În plus, compania poate monitoriza cât de eficient ajung la și de la programările planificate, păstrând în același timp clientul informat despre progres până la sosirea la fața locului.
Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu Oracle. Oracle Field Service Cloud este o soluție de comunicații pentru clienți și servicii de teren bazate pe cloud. Aceasta colectează date de pe teren și învață în timp real să prezică exact evenimentele viitoare, reducând costurile organizaționale și sporind eficiența.
Serviciul “Unde mi-e tehnicianul” poate fi accesat din aplicația de gestionare a contului MyAccount Telekom, secțiunea Asistență/Deranjamente.
„Este un mare pas înainte, atât din punct de vedere tehnologic, cât și cultural, demonstrând avansul pe care Telekom Romania îl are față de restul pieței de telecomunicații, dar și capacitatea companiei de a inova și implementa servicii noi pentru clienții săi. Așa cum vedeți localizarea unui taxi în timp ce îl așteptați, în același mod orice client Telekom Romania va putea urmări acum traseul pe care îl are un tehnician, precum și ora estimată a sosirii la locul intervenției”, a declarat Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni în cadrul Telekom Romania.
„Din dorința de a le oferi clienților noștri cele mai moderne și ușoare experiențe, echipa Service Delivery și Assurance a contribuit la dezvoltarea și implementarea de noi facilități în aplicația mobilă MyAccount. Dacă putem reprograma livrarea unui pachet online, am putea reprograma vizita echipei tehnice folosind aplicația mobilă interfațată cu aplicația Oracle”, a explicat Laura Marinescu, Service Delivery and Assurance Director în cadrul Telekom România.
„Așteptările schimbătoare ale clienților au forțat organizațiile – mari și mici – să regândească modelele tradiționale de afaceri și modul în care acestea își deservesc clienții. Pandemia globală a forțat și mai mult companiile să realizeze acest proces, prin crearea de noi fluxuri de venituri și oferte de servicii. Telekom Romania are o cultură a inovației care i-a permis să fie lider de piață de mai mulți ani, iar cu Oracle Field Service are acum platforma perfectă pentru a-și susține atât nevoile actuale, cât și viitoare”, a precizat Panagiotis Pantazis, director de vânzări Oracle Applications, România, Bulgaria, Grecia, Cipru, Malta.