“România a fost aleasă să fie prima dintre cele 21 de piețe în care activează compania Studio Moderna, pentru a prezenta un concept de retail nou, inovativ (…) datorită interesului clienţilor din ce în ce mai ridicat față de îmbunătățirea calității vieții și deschiderea către nou”, explică Zoltan Pilecki, Managing Director Studio Moderna România.
Prezentând trei dintre brandurile de vârf ale companiei, Dormeo, Delimano și Shark, noul magazin include 3 zone dedicate distincte: sleeping, kitchen şi living, pe o suprafață de 150 metri pătrați.
Compania slovenă deţine 21 de magazine Top Shop şi Dormeo pe piaţa locală, în care sunt comercializate mai mult de 500 de produse casnice din gama Dormeo, Delimano, Kosmodisk, Walkmaxx, Shark, cosmetice Ivyss, dar şi articolele Dry Cooker şi Hot Pan.
Referitor la suma pe care românii o alocă achiziționării produselor de teleshopping, Studio Moderna estimează că valoarea medie a cumpărăturilor depășește cu puțin 60 de euro, depinzând de brand/tipul produselor care sunt luate în considerare.
Prețurile produselor comercializate de Studio Moderna încep de la 7-10 euro și pot depăși 1.000 de euro.
Studio Moderna este o companie privată, prezentă în 21 de piețe din Europa precum și în Japonia, Canada și SUA. Indiferent de  condițiile  pietelor în care activează,  Studio Moderna înregistrează în continuare o creștere anuală de 20%. Pe piața din România, compania şi-a menţinut  anul trecut trendul crescător, realizând  o creștere de două cifre în comparație cu veniturile de 33 de mil. euro, înregistrate în 2011.
Pentru 2013, Studio Moderna își propune să mențină un trend pozitiv al vânzărilor, iar una dintre priorități este stabilirea unor parteneriate cu jucători importanți din piața autohtonă, pentru a oferi o soluție completă pentru un stil de viață mai sănătos si mai confortabil.