Concurs in design. British American Tobacco si Fundatia Romana pentru Design au dat startul celei de-a doua editii a Premiilor Anuale pentru Inovatie Kent Explora. Aceasta competitie isi propune sa selecteze, sa premieze si sa promoveze ideile originale. Prima editie a scos la lumina numeroase talente si idei cu aplicatii pe toate planurile. Regulamentul concursului presupune prezentarea de proiecte care se vor inscrie in concurs la cele patru sectiuni: 2D (bidimensional) - design grafic, public
Concurs in design. British American Tobacco si Fundatia Romana pentru Design au dat startul celei de-a doua editii a Premiilor Anuale pentru Inovatie Kent Explora. Aceasta competitie isi propune sa selecteze, sa premieze si sa promoveze ideile originale. Prima editie a scos la lumina numeroase talente si idei cu aplicatii pe toate planurile. Regulamentul concursului presupune prezentarea de proiecte care se vor inscrie in concurs la cele patru sectiuni: 2D (bidimensional) – design grafic, publicitate, fotografie, ilustratie; 3D (tridimensional) – design de produs, ambiental, creatie vestimentara; Virtual D – web design, multimedia, video; New D – concepte, proceduri de lucru, filozofie. Juriul este alcatuit din personalitati marcante din domeniile vizate. Pentru fiecare sectiune se va acorda un premiu in valoare de 2.000 USD. Marele premiu, in valoare de 4.000 USD si participare la Expozitia Mondiala de la Hanovra va fi acordat unuia din cei patru castigatori pe sectiuni.