Incepand cu luna ianuarie 2010, Presage | Public Relations & Public Affairs se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009. Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation. “Am ales Presage pentru ca au inteles exact cerintele formulate de noi pentru transmiterea intr-un mod relevant si definitor a c
Incepand cu luna ianuarie 2010, Presage | Public Relations & Public Affairs se va ocupa de comunicarea corporativa a companiei Fabryo Corporation, in urma unui pitch organizat in luna decembrie 2009.
Presage va dezvolta si implementa la nivel national un program complex de comunicare a identitatii si valorilor corporate ale Fabryo Corporation.
“Am ales Presage pentru ca au inteles exact cerintele formulate de noi pentru transmiterea intr-un mod relevant si definitor a ceea ce inseamna Fabryo. Mai mult, au inteles personalitatea si identitatea Fabryo, au intuit prioritatile de abordare si de comunicare in linie cu asteptarile noastre. Sunt sigur ca aceasta colaborare va fi una de succes, care ne va ajuta sa comunicam partenerilor nostri ca Fabryo este o companie dedicata inovatiei, calitatii si dezvoltarii durabile” a declarat Stefan Teodorescu, Marketing Director, Fabryo Corporation.
“Fabryo este o companie cu o personalitate foarte puternica. Fabryo inseamna inovatie, dinamism, incredere. Am crezut asta de la primirea brief-ului si pana la sustinerea prezentarii. A fost exceptional cand, inaintea vacantei de iarna, am aflat ca viziunea noastra si proiectul complex de comunicare propus au fost alese, ca fiind compatibile cu filozofia Fabryo. Planul de comunicare trebuia sa fie unul ambitios si totodata sofisticat si atent elaborat. Munca de cercetare si actiunile de implementare a intregului proiect, vor necesita multa energie si o profunda intelegere a publicurilor catre care vom comunica, a industriei si pietei de profil, dar si a practicilor si tendintelor in domeniul constructiilor si amenajarilor – altfel spus, o extraordinara provocare” este de parere Georgiana Gheorghe, Managing Partner, Presage | Public Relations & Public Affairs.
Despre Fabryo
Fabryo Corporation este principalul producător de vopsele decorative de pe piaţa românească, raportat la cifra de afaceri obţinută exclusiv din produsele core-business. În ultimii trei ani, compania a înregistrat o creştere medie a cifrei de afaceri de 20%. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse şi grunduri, comercializate sub mărcile Savana, Innenweiss şi Rost. Compania deţine cea mai mare platformă de producţie de vopsele din Europa de Sud-Est, în urma unei investiţii de peste 15 milioane de EUR, finalizate în 2007. Acţionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investiţii suedez Oresa Ventures.
Presage | Public Relations & Public Affairs este o agentie de comunicare si relatii publice tanara si ambitioasa, infiintata in anul 2008, ce ofera servicii de consultanta in comunicare strategica (interna sau externa), media relations, event management, comunicare B2B si public affairs, precum si instrumente complexe de analiza de imagine si audit media.
Divizata in 2 business unit-uri, consultanta in comunicare strategica si analiza media, Presage a lansat in 2009, CRAFT™ (Corporate Reputation Analysis & Forecast Tool), cel mai complex instrument de analiza reputationala si de imagine media a unei organizatii.
Printre clientii care au ales serviciile Presage se numara: A&D Pharma, Clubul Ilustratorilor de Carte, Fabryo Corporation, Farmexpert DCI, Fleet Management Services, Hell Energy Group, InBev Romania, Mivan Development, Ozone Laboratories, Shapir Engineering Group, SOS Satele Copiilor, Special Air Services, Wolf Theiss