Românii nu sunt pregătiţi pentru produse bancare foarte sofisticate pe partea de depozite, a declarat Guy Poupet, preşedinte şi director general al BRD - Groupe Societe Generale, la conferinţele BRD Media Days.
"Vrem să importăm produsele de succes din Franţa şi să le implementăm în România. România nu este o ţară matură din punct de vedere bancar. Românii nu sunt pregătiţi pentru produse sofisticate. De exemplu, contul de economii nu este dezvoltat în România. Vrem să adăugăm nişte facilităţi la acest produs şi, în acest fel, poate să crească loialitatea clientului", a spus Poupet.
Potrivit acestuia, unul din 15 clienţi ai BRD – Groupe Societe Generale are un cont de economii.
Întrebat dacă se va pensiona, el a afirmat că probabil va face asta. "Este complicat în Franţa pentru că practic poţi începe pe la 60 de ani, dar poţi decide când să faci asta, între 60 şi 70 ani. Este relativ complicat", a afirmat Poupet.
Pentru acest an, banca şi-a propus mărirea şi diversificarea bazei de clienţi, menţinerea sau chiar creşterea cotei de piaţă, diversificarea bazei de finanţare, menţinerea unui nivel ridicat al eficienţei operaţionale şi a unei politici prudente de gestionare a riscurilor.
SURSA: Agerpres