Preşedintele Bancpost: Clienţii au interpretat greşit mesajele

Preşedintele Bancpost, Mihai Bogza, afirmă că instituţia de credit pe care o conduce respectă legea şi că unii clienţi nemulţumiţi au interpretat greşit declaraţiile sale, care sunt un apel la colaborare, nu la conflict. "Eu mă refeream la faptul că scoring-urile interne ale băncilor în general, nu numai ale Bancpost, sunt construite astfel încât să penalizeze clienţii care se află în relaţie conflictuală cu banca, inclusiv în ceea ce priveşte facilităţile de restruc

Preşedintele Bancpost, Mihai Bogza, afirmă că instituţia de credit pe care o conduce respectă legea şi că unii clienţi nemulţumiţi au interpretat greşit declaraţiile sale, care sunt un apel la colaborare, nu la conflict.

„Eu mă refeream la faptul că scoring-urile interne ale băncilor în general, nu numai ale Bancpost, sunt construite astfel încât să penalizeze clienţii care se află în relaţie conflictuală cu banca, inclusiv în ceea ce priveşte facilităţile de restructurare”, a declarat Bogza pentru Mediafax.

El a menţionat că mesajul transmis reprezintă mai degrabă un apel la colaborare decât la conflict.

„Nu se pune problema ca Bancpost să nu respecte legea. Suntem o bancă românească, acţionăm pe teritoriul României şi ne supunem legilor. Credem însă că există în prezent interpretări diferite ale aceluiaşi text de lege de către unii dintre clienţii băncilor şi unele instituţii de credit. Am militat şi milităm pentru unele clarificări, care să aşeze lucrurile pe un făgaş normal de transparenţă, şi credem că acest lucru se poate realiza nu pe cale conflictuală, cu prin cooperare între toate părţile interesate”, a continuat şeful Bancpost.

SURSA: Mediafax