„Consumatorii români evaluează un termnial mobil, cu precădere, prin prețul de cumpărare. A apărut însă o nouă tendință, aceea de a raporta prețul de achiziție la calitatea terminalului și la tehnologiile oferite, fapt ce definește un nou comportament al consumatorului român”, spun reprezentanții LG. 
Ce efect a avut recesiuea asupra cumpărătorilor? Începând cu 2009, consumatorii avizați de servicii mobile de voce și date s-au orientat spre telefoane mobile care încorporează tehnologii avansate, care permit o utilizare intuitivă și o mobilitate de comunicare mult mai mare în comparație cu cererea anterioară.
Deși contextul economic nu a fost unul stabil, în ciuda crizei financiare, telefoanele mobile s-au poziționat pe primul loc în topul de achiziție al consumatorilor români în 2010, pe segmentul de electronice, conform unui studiu de piață realizat, anul trecut, de Ecotic. În viziunea reprezentanților LG, mai recent, consumatorii au început să se orienteze spre terminalele de tip touchscreen.
Un studiu realizat de Evalueserve arăta că, până în 2015, prețul a 70% din mobilele vândute la nivel mundial va fi sub 100 de dolari. Reprezentanții LG explică acest lucru, spunând că prețul unui telefon mobil este direct influențat de ciclul de viață al acelui model, de tehnologiile încorporate, de calitatea design-ului și de materialele din care e compus.
„În același timp, un terminal din segmentul premium nu va fi re-pozitionat pe un alt segment prin scăderea prețului. Cu cât tehnologiile devin mai accesibile, costurile implementării lor sunt diminuate, iar ponderea lor în preț scade”, adaugă ei.