In ultima vreme prima intrebare pe care si-o pun cumparatorii in tip ce se afla intr-un magazin este cata electricitate consuma produsele de care au nevoie.
“Economia la energie nu era in urma cu un an un subiect foarte fierbite, insa in acest an 9 din 10 cuparatori sunt preocupati de cum ar putea sa reduca valoarea facturii la electricitate” a declarat Kim Dong, detinatorul unui lant de magazine in Coreea de Sud.
Tinand cont de pretul petrolului, aflat jurul valorii de 145 de dolari, si de cresterea continua a costurilor la electricitate, consumatorii au devenit interesati sa isi mentina facturile la limita normalului. Astfel, producatorii de electrocasnice si electronice cu un consum mai mic de electricitate ar putea intampina in acest an o crestere spectaculoasa a vanzarilor.
“Produsele ‘verzi’ nu sunt doar ecologice dar sunt si extreme de importante pentru afacerie companiei” a declarat Kim Jik, purtatorul de cuvant al LG Electrinics. “Economisirea trece dincolo de produse, ajungand pana la metodele de fabricatie” a adaugat el. Astfel, LG Electronics cauta o serie de metode pentru a dezvolta produse economice si ecologice.
Si producatorii de computere, precum Apple si Lenovo, au trecut la inclouirea ecranelor conventionale cu ecrane avand la baza catode florescente si tehnologia LED. Acesata duce la o economisire de pana la 40% a electricitatii.
Sursa: Guardian