Prin intermediul platformei, în primul an de la lansare vor putea fi comparate peste 1 milion de produse si servicii prezente pe piața de e-commerce din România. Venind cu o analiză cât mai clară despre valoarea reală a produsului sau serviciului căutat, noul instrument de comparare simplifică procesul decizional al consumatorului final, ajutându-l să identifice rapid cea mai bună soluţie pentru bugetul său.

“Prin proiectul Amazon-Romania.ro ne dorim să informăm și să educăm publicul despre faptul că în procesul decizional exprimat în mediul online, cu precădere în sfera comerțului online, un pas imperios să fie și consultarea unui comparator de prețuri. Astfel, ne-am propus să centralizăm totalitatea produselor și serviciilor într-o platformă unică, ce poate fi consultată de pe orice device și de către orice persoană și să oferim utilizatorilor din România cea mai eficientă experiență în mediul online. Un feature important este și scriptul conceput să monitorizeze evoluția prețurilor produselor listate pe site pe durate cât mai lungi, astfel încât să combatem fenomenul de mărire artificială a prețurilor și creare de reduceri fictive”, susține Radu Tănase, CEO Amazon-Romania.ro.

Platforma se concentrează pe crearea unei baze de date cât mai complexe, dezvoltând un portofoliu din domenii variate, precum IT&C, fashion & beauty, jucării, cărți, auto-moto, electronice, casă & bricolaj, servicii medicale sau de travel. “Analizele făcute în piață ne arată o creștere a duratei necesare fiecărui utilizator să finalizeze o comandă în mediul online din perspectiva procesului decizional, ceea ce înseamnă că ne pregătim pentru un public mult mai educat din punct de vedere financiar și tehnic. Tendința oamenilor de a se informa mult mai atent înainte de a efectua o comandă în mediul online ne dă încrederea că un comparator de preturi ușor de utilizat, indiferent de device-ul de pe care este accesat, este mai mult decât necesar. Avem ca obiectiv să atingem pragul de 1 milion de accesări în fiecare lună, cu precădere în cel de-al doilea semestru de la lansare”, mai spune Radu Tănase.

Un alt obiectiv este dezvoltarea unui sistem complex de analiză a feedback-urilor existente în online cu privire la produsele listate, astfel încât utilizatorii să poată urmări opiniile a sute de clienți, nu doar din România. Mai mult, platforma va pune accent pe verificarea periodică a magazinelor partenere, astfel încât să li se asigure calitatea serviciilor oferite de acestea. În această direcție, partenerii care indeplinesc o serie de condiții ce garantează gradul de credibilitate vor primi badge-ul “Magazin verificat” pe care îl vor putea afișa si pe propriile site-uri.