” Toate acestea vor reduce operațiunile cu numerar din sucursalele noastre. Noile servicii digitale vor fi anunțate și implementate pe tot parcursul anului 2018.Vom putea facilita depozitarea și retragerea de cash non-stop, indiferent de valută, prin rețeaua de 600 de ATM-uri. Tranzacțiile fără numerar pot fi operate pe platformele de internet banking ale companiei. Clienții corporate pot avea un serviciu de colectare de numerar și instrumente de plată de la sediul lor direct. Vom autoriza și instrumentele de plată într-o manieră automatizată sau prin servicii de colectare”, ne-au transmis reprezentanții ING.
Procesul de digitalizare integrală a început încă din luna februarie a acestui an cu închiderea a 33 de casierii din sucursalele proprii.
Agențiile ING din orașele mici nu au avut niciodată casierie.
Pe de altă parte, ING este banca pionier în ceea ce privește digitalizarea operațiunilor pe un model care astăzi este preluat de întreaga industrie bancară.
Operațiunile care erau efectuate la ghișeu pot fi făcute prin intermediul serviciului ING Home Bank sau de la cele peste 600 de automate dedicate, din întreaga țară.
Depunerea de numerar se va putea face direct la bancomate, așa cum se întâmplă și în prezent.
Mai mult, aplicația ING Home Bank permite inclusiv deschiderea de conturi sau depozite ori contractarea unor credite de nevoi personale, fără a mai fi nevoie de deplasarea la una dintre sucursalele sau agențiile băncii.