“In contextul acestei creșteri, pregătim pentru perioda 18-20 noiembrie prima campanie majoră de Black Friday a unui site de anunțuri imobiliare, cu zeci de oferte și reduceri semnificative la proprietăți din toată țara”, declară Sorin Bălan, Head of OLX Imobiliare și Storia.ro.
După introducerea sistemului de plată de la trei anunțuri imobiliare în sus, numărul de contactări primite de un vânzător de la potențialii cumpărători s-a dublat. Mai exact, numărul de apeluri, e-mailuri sau mesaje primite prin platforma a crescut de la o medie de 13 contactări în mai-iulie, la 24 pentru perioada august-octombrie 2016. Mai mult, eficiența în vânzarea unei proprietăți pe OLX a crescut și în comparație cu aceeași perioadă din 2015, când un vânzător era contactat, în medie, de 15 ori pentru un anunț activ.
În contextul monetizarii categoriei OLX Imobiliare, numărul de anunțuri a avut o evoluție firească. În prezent, se publică aproximativ 90.000 de oferte noi la fiecare 30 de zile, regiunile cu cele mai multe anunțuri fiind București, Iași și Cluj cu 35.000, 17.000, respectiv 13.000.
În ultimele trei luni, traficul a evoluat și el în mod pozitiv, numărul de vizitatori unici pentru categoria OLX Imobiliare crescând cu aproximativ 1 milion, de la 3,1 la 4 milioane. Luna octombrie, perioada în care marile centre universitare și-au reînceput activitatea, a atras cei mai mulți vizitatori, mai exact 4,8 milioane.
Storia.ro, site-ul lansat de OLX în luna august alături de platforma de tip CRM AtlaStock prin care profesioniștii din domeniul imobiliar își pot gestiona ofertele, și-a atins obiectivele stabilite pentru finalul lui 2016 cu două luni mai devreme.
În prezent, site-ul însumează peste 70.000 de oferte pentru locuințe în imobile noi sau în blocuri deja construite, fiind folosit în mod activ de peste 650 de agentii imobiliare la nivel național. Traficul site-ului este la fel unul ascendent, prin triplarea numărului de vizite de la 120.000 în septembrie la aproximativ 500.000 în luna octombrie.
OLX este liderul pieței locale de anunțuri generaliste cu peste 3,6 milioane de oferte active, iar Storia.ro este cea de-a doua verticală a grupului Naspers Classifieds în România, dupa cea din domeniul auto reprezentată de Autovit.ro.