Prima ediție Visuri la cheie, lider de audiență

Prima ediție a sezonului patru Visuri la cheie, producție Pro TV, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a înregistrat 11 puncte de rating și 33% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, de aproape trei ori mai mult decât postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 4.1 puncte de rating și 12.3% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.9 milioane de telespectatori au trăit emoția unui vis împlinit, iar în minutul de maximă audiență, de la 22:12, emisiunea Visuri la cheie a adus în faţa televizoarelor peste 2.4 milioane de români.

O renovare spectaculoasă și o viață schimbată Familia Șerbana din localitatea Nedelea, județul Prahova, a primit miercuri vizita echipei Visuri la cheie și bucuria de a-și vedea cel mai mare vis împlinit, acela de a avea o locuință complet renovată și utilată în care să le poată oferi celor patru copii o viață mai frumoasă. În momentul în care cei șase au realizat că destinul lor este pe cale de a se schimba au fost copleșiți de emoție și fericire.

Dragoș, Adela, Alina și Omid au reușit în numai două săptămâni să transforme complet o casă distrusă și să le facă surprize de neuitat lui Iulian, soției sale, Ana Floriana, și celor patru copii, Maria, Florian, Teodora și Eliana. În timp ce echipa de arhitecți, designeri și constructori a renovat complet locuința, membrii familiei Șerbana au plecat într-o vacanță la Sibiu, o vacanță la care până acum nici nu îndrăzneau să viseze. Au vizitat orașul și împrejurimile și s-au bucurat de timp prețios petrecut împreună, departe de Nedelea. Dragoș li s-a alăturat și a reușit să le facă și alte surprize, care i-au lăsat fără cuvinte.

După două săptămâni, familia Șerbana s-a întors acasă, locul în care de acum înainte le va aduce zâmbete pe chipuri și le va bucura fiecare clipă. 

Alte 12 familii aşteaptă nerăbdătoare ca Dragoş, Adela, Alina şi Omid să le treacă pragul şi să spună “Renovarea începe acum!″