Lansată în 2007, prima generație i30 a avut un succes neașteptat în Europa. Conform Hyundai, noul model păstrează toate atuurile variantei anterioare și vine în plus cu un design mult mai modern și mai atractiv. Deocamdată, coreenii nu au dat publicității date tehnice despre noul vehicul dar au anunțat că a fost creat la centrul european de design al companiei Hyundai din Russelsheim.
„Ne așteptăm ca noua generație i30 să joace un rol important în strategia noastră de dezvoltare pe piața europeană și să își întărească poziția de best-seller al Hyundai în Europa. Încă din 2007, numele «i30» a devenit sinonim pentru calitate, fiabilitate și emisii reduse de noxe și sperăm că vom putea adăuga la aceste caracteristici emoție și stil”, a declarat Allan Rushforth, COO al Hyundai Motor Europe.
Anul trecut, Hyundai a comercializat în Europa 117.675 unități i30, cu 17% mai multe față de vânzările din 2009. În România, vânzările Hyundai i30 au scăzut în 2010 la doar 4.432 de unități de la 10.798, câte au fost comercializate în anul anterior.