Evenimentul, dedicat activităților economice și de afaceri, sportive și culturale ecvestre, se va desfășura în perioada 21-30 septembrie 2012, lângă București (DN1) și își propune să aducă în România modelul faimosului ”Salon du Cheval” din Paris. Derulat pe parcursul a zece zile, evenimentul va include acțiuni dedicate publicului specializat (proprietari de herghelii, cluburi de echitație, proprietari de cai, producători din domeniu), cât și publicului larg.
Totodată, evenimentul va găzdui una dintre etapele pentru Europa de Est a competițiilor acredite FEI (Federația Internațională de Echitație) – Rolex Grand Prix, cu o largă participare internațională, precum și Concursul internațional Marele Premiu al Municipiului București.
Agenda mai cuprinde prezentări de cai, vânzare directă, standuri de prezentare produse și echipamente ecvestre, acrobații, dresaj, cascadorii. “Prima ediție a salonului își propune să reînvie gustul pentru rafinament și stil de viață elegant din perioada interbelică, precum și tradiția licitațiilor de cai, adaptate însă la condițiile vieții contemporane”, a declarat Ozana Moraru.
Clubul Equestria a fost înfiinţat în anul 2010 de către Ozana şi Cristian Moraru, care dețin împreună și clinica privată Oculus. Clubul este situat în zona Snagov, sat Tâncăbeşti pe o suprafaţă de 2,5 hectare din care 1 hectar îl reprezintă construcţia clubului la sol.
Prima licitație de cai pentru competiție, organizată în septembrie
31 mai 2012, 14:54
Ultima modificare în 31 mai 2012, 17:54
Prima licitație de cai pentru competiție și performanță pentru specialiști sau pasionați va avea loc, în această toamnă, în cadrul evenimentului ”Salonul Calului”, organizat la inițiativa Ozanei Moraru, proprietara clubului Equestria.
Etichete: paris,
salon
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri din Business
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Primele investiții Apa Nova în Caseta de colectare ape uzate de sub râul Dâmboviţa.
- PostMaster: ”Suntem pregătiţi să concurăm cu Poşta Română pe 80% din teritoriu”
- Cum ne afectează Facebook creierul
- Investitor turc: ”În România nu este un mediu prea bun pentru afaceri (…). Când deschizi o prăvălie, înainte de client îți intră controlul”
- C&A deschide, la Iaşi, un magazin separat cu brandul propriu Clockhouse
- New Yorker deschide magazinul cu numărul 23 la Târgu Mureș
- Imperiul lui Patriciu se năruie ca un castel de nisip. Și restaurantul de două milioane de euro, Heritage, s-a închis
- Finanțare europeană de 44 mil. lei pentru Pehart Tec
- Mega Image deschide încă trei noi magazine
- Află unde deschide Lidl al 138-lea magazin din România. PLANUL: 200 de magazine la finalul lui 2012