Oferta de petrecere a timpului liber în noul mall timişorean este completată de o sală de fitness, cu piscină semi-olimpică, o sală de jocuri pentru bowling, biliard şi casino, plus un cinematograf cu 13 săli, care va fi deservit de a doua sala iMAX din ţară, după cea din AFI Palace Cotroceni.
Cinema City va opera în Shopping City Timişora un cinematograf cu o capacitate de 2.400 de locuri şi o suprafaţă de 4.000 mp, cel mai mare multiplex din afara Bucureştiului.
Investiţia în întregul proiect se ridică la 83,8 mil. euro şi va aduce proprietarului un venit de 7,6 mil. euro anual de pe urma închirierii celor 70.000 mp ai centrului comercial.
Construit pe un teren de 18 hectare, cumpărat de la fraţii Cristescu, mallul din Timişoara va intra în competiţie directă cu Iulius Mall, care până acum a dominat oraşul. În plus, Alpha Bank şi Plaza Centers pregătesc dezvoltarea a încă două centre comerciale. Mai mult, Iulian Dascălu a anunţat că va investi 200 mil. euro într-o copie a Palas Iaşi, care va îngloba Iulius Mall.
Shopping City Timişoara este al 13-lea mall intrat în portofoliul de proprietăţi al NEPI, care a atins anul trecut valoarea de două miliarde de euro, făcând din compania sud-africană, cel mai mare investitor imobiliar din România.
Noul mall va găzdui branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, H&M, C&A, New Yorker, Koton, LC Waikiki, CCC, Orsay, Motivi, Sport Vision, Hervis, Kenvelo, Lee Cooper, Time Out, Adidas, Pandora, Office Shoes, Deichmann, Sephora, Douglas, Tom Tailor, Colins, Suvari, Teilor, Pizza Hut sau Starbucks.