Reinaugurarea stadionului Ilie Oană din Ploieşti a consemnat o premieră pe piaţa de advertising din România. Cei 15.000 de spectatori prezenţi în tribune au fost actorii primei reclame filmate şi transmise live la TV în România
O marcă de bere autohtonă a beneficiat, în premieră pentru România, de primul clip filmat şi transmis în direct la televiziune. Peste 15.000 de oameni au fost martorii unui proiect unic, şi o premieră pe piaţa din România: transmisia live a unei reclame în momentul în care este filmată. Fuse, divizia specială de comunicare prin conţinut a Omnicom şi Bergenbier, sponsorul principal al Ligii I la Fotbal din România, au făcut echipă pentru a marca inaugurarea stadionului Ilie Oană, pe care joacă tripla campioană natională la fotbal a României, FC Petrolul Ploieşti, după o investiţie de peste 17 milioane de Euro.
Cei 15.000 de spectatori au fost actorii primei reclame din România transmisă în momentul in care este filmată, pe acordurile ariei ‘Libiamo’ din Traviatta de Verdi, interpretată de Vlad Miriţă şi Irina Iordăchescu Reclama a fost transmisă în direct pe posturile Pro TV şi Sport.ro, precum şi pe 16 pagini de web, aplicaţii mobile şi locaţii OOH digitale din Bucureşti şi ţară.
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/3GaP0R5ewMA" frameborder="0" height="360" width="640"></iframe>