Prima zi de Black Week la Flanco – peste 22.000 de produse vândute

Retailerul electro-IT Flanco anunță că în prima zi a campaniei Black Week, cu reduceri de până la 50%, în magazinele din rețea s-a înregistrat un trafic de 75.000 de vizitatori și au fost vândute peste 22.000 de produse, de patru ori mai multe decât într-o zi obișnuită.

În ceea ce privește structura vânzărilor pe categorii, produsele electronice au reprezentat 32%, electrocasnicele (mari și mici cumulat) 38%, gama IT 22% iar cea de gaming, accesorii și servicii 8%.

Așadar, în top 5 al vânzărilor din prima zi de campanie Black Week, s-au clasat:
•    LCD diagonală 102 cm Full HD
•    Notebook procesor Intel Core i5
•    Aparat foto compact
•    Cuptor încorporabil
•    Mașină de spălat rufe

În prima zi a campaniei Black Week, Flanco a înregistrat o creștere importantă a vânzărilor și pentru gama de servicii, triplând achiziția față de media zilelor anterioare din martie.

“Clienții Flanco pot beneficia în continuare de reducerile de până la 50% până pe 27 martie. Din cele peste 2.000 de produse aflate în promoția Black Week doar 10% au stocul epuizat după prima zi, motiv pentru care estimăm că în weekend vom înregistra rezultate excelente la nivel de trafic, cât și de vânzări”, spune Violeta Luca, directorul de marketing al Flanco.

Flanco are bugetate pentru acest an investiții de 3,5 milioane euro, destinate deschiderilor și amenajărilor de magazine. Pentru 2012, retailerul speră la o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, față de 110 milioane de euro în 2011.

Compania a încheiat anul 2011 cu o suprafață de vânzare de 41.500 mp și un număr de 77 de magazine, dintre care 83% în galerii comerciale și 17% în locații stradale.