Surse din rândul administraţiei gălăţene, citate de Mediafax, spun că achiziţia de vehicule second hand este o soluţie de avarie pentru asigurarea unui număr optim de autovehicule în următoarele 16 luni, cât se estimează că ar dura procedurile privind achiziţionarea unor autobuze electrice.

Potrivit anunţului postat pe SEAP, transportatorul public de persoane din oraşul Galaţi doreşte să cumpere 30 autobuze urbane diesel second-hand, dotate cu aer condiţionat şi nu mai vechi de 11 ani.

În același timp, au fost declanşate procedurile pentru achizţionarea unor mijloace de transport noi, la fel ca în alte oraşe ale României.

Soluţia autobuzelor vechi a venit în condiţiile în care parcul auto al societăţii edilitare este învechit şi insuficient, iar autorităţile locale reiau un contract vechi de doi ani, care nu a fost finalizat şi care permite achiziţionarea a 30 de autobuze second hand cu preţul estimat de peste patru milioane de lei.

Conform anunţului de pe SEAP, vor fi achiziţionate 30 autobuze urbane diesel second-hand, de 12 metri lungime, în loturi de câte 10 autobuze fiecare. Fiecare lot va avea aceeaşi marcă, tip şi producător, destinate transportului public local de persoane din municipiul Galaţi. Valoarea totală estimate este de 4.230.000 lei.