Magazinul din Cotroceni, extins pe două etaje cu o suprafaţă de 1.700 mp, va fi deservit de o echipă de circa 60 de angajaţi. Unitatea din Unirea Shopping Center va avea circa 2.500 mp, unde vor lucra 80 de angajaţi.
„Preţurile produselor disponibile în România vor varia între 39,30 lei pentru cămăşi bărbăteşti şi 129,90 lei pentru jachete de femei. Rochiile lungi de vară, jeans-ul şi pantalonii pentru femei vor fi disponibili la preţul de 89,90 lei, în timp ce cămăşile de damă vor costa 59,90 lei“, au anunţat reprezentanţii H&M.
Compania a anunţat anul trecut că va deschide 5 magazine în principalele centre comerciale din Bucureşti.
„România este o piaţă foarte promiţătoare pentru H&M şi abia aşteptăm să oferim consumatorilor români modă de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ. Prin intermediul birourilor noastre de producţie avem deja relaţii comerciale de durată cu parteneri din România şi suntem bucuroşi să ne extindem prezenţa la nivel naţional”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO-ul H&M.
Primul magazin H&M a fost deschis în Suedia în 1947. Există peste 2.200 de magazine H&M în peste 38 de ţări în toată lumea.
Grupul are în jur de 87.000 angajaţi şi vinde haine după ultimele tendinţe, pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii. H&M pune accent pe design şi oferă clienţilor săi din toată lumea: modă si calitate la cel mai bun preţ.