"După Black Friday, urmează un program aproape non-stop la depozitul eMAG în acest week-end. Primele livrari au pornit deja spre voi, facem toate eforturile ca produsele sa ajungă cât mai repede. Vă ţinem la curent prin email când avem informaţii noi pentru fiecare", a scris pe blog Radu Apostolescu, vicepreședinte și director de dezvoltare eMAG.
Campania Black Friday a depăşit toate aşteptările celor de la eMAG. Până la ora 10.00 la eMAG s-au vândut produse în valoare de patru milioane de euro, iar până la ora 13.00 site-ul eMAG a înregistrat aproximativ 700.000 de vizitatori. La ora 18.00, valoarea comenzilor înregistrate era de aproximativ 8 milioane de euro. Tot stocul din promoţia Black Friday a fost epuizat în prima parte a zilei.
"La un moment dat am avut peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 – 8.000 de vizitatori simultan, iar în vârful din decembrie 2010 au fost 10.000", potrivit lui Apostolescu.
Black Friday este o tradiţie originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoțiilor.