“În urma unei evaluări detaliate a evoluției serviciului M-Pesa, Vodafone România a decis să sisteze acest serviciu în 1 decembrie 2017. Ne-am contactat clienții pentru a le face cunoscută această schimbare, punându-le la dispoziție informații suplimentare referitorare la procesul de sistare. Clienții M-Pesa nu au niciun motiv de îngrijorare, deoarece fondurile lor rămân în siguranță, ușor de accesat, pentru a fi utilizate în diverse operațiuni sau retrase, în funcție de ceea ce doresc”, au anunțat reprezentanții companiei. 
România a fost prima țara europeană în care serviciul M-Pesa a devenit disponibil, în martie 2014, pentru orice client Vodafone, abonat sau utilizator de cartelă, indiferent de tipul de telefon folosit.

“Utilizatorii M-Pesa  pot primi acum bani de oriunde din lume, direct pe telefonul mobil, în contul lor M-Pesa. Noua funcționalitate se adresează oricărei persoane care deține un card bancar și dorește să transfere bani unui utilizator M-Pesa din România. Practic, oricine este plecat din țară, se afla în alt oraș sau își dorește o metoda rapidă de transfer de bani, către un utilizator M-Pesa, poate folosi serviciul de alimentare online a unui cont M-Pesa, trimițând bani direct de pe site-ul www.m-pesa.ro, sectiunea “Alimentează online“, se arata în comunicatul de lansare a serviciului. 

De luna aceasta, Vodafone România oferă o nouă ofertă de servicii de internet prin fibră optică pentru companii, prin care garantează utilizatorilor lățime de bandă dedicată ce asigură viteze de până la 1 Gbps atât pentru download, cât și pentru upload, indiferent de gradul de încărcare a rețelei. Soluția este destinată companiilor din toată țara, indiferent de dimensiune și de domeniul de activitate.

Vodafone intenționează să intre pe piața TV

Într-o primă întâlnire cu presa, Lorilloux a declarat că principalele direcţii în care va investi operatorul în viitor sunt Big Data, Home şi Digital. În privinţa “Big Data”, aceasta a spus că vor exista oferte pentru nevoile fiecărui client şi se va anticipa necesităţile acestora, extinderea pe segmentul “Home” înseamnă lansarea de servicii TV, internet fix, iar pentru “Digital” există “o oportunitate foarte mare acum la începutul celei de-a patra revoluţii industriale”, a spus CEO-ul Vodafone. 

Vodafone România a înregistrat un număr total de 9.579.522 de clienți (servicii mobile, servicii de voce și Internet of Things) la 30 iunie 2017, ceea ce reprezintă o creștere cu 420.241 de utilizatori față de perioada similară a anului trecut. Din numărul total de clienți, 8.871.482 sunt utilizatori ai serviciilor mobile. ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6,1 euro în cele trei luni încheiate la 30 iunie 2017.