Începe o investiţie majoră pentru România, respectiv al patrulea pod ca importanţă al Europei.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii achită prima factură pentru Podul de la Brăila, cel mai complex proiect de infrastructură din România. Conform Registrului de Plăți al CNAIR, Astaldi SPA Italia încasează 15,35 milioane lei pentru proiectarea și execuția podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii, proiectul în valoare de aproximativ 500 milioane euro, prevede construcţie unui pod suspendat cu o lungime totală de aproape 2 km, o deschidere centrală de 1.120 m şi două deschideri laterale de 489 si 364 m, structura principală a proiectului.
Podul suspendat va avea o lungime totală de 1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri şi două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigaţie pe Dunăre.