BCR Banca pentru Locuinţe a înregistrat în 2010 un profit de 1,744 milioane lei, dublându-şi activele până la peste 530 milioane lei. Banca a înregistrat la sfârşitul anului 2010 aproximativ 190.000 de contracte cu o sumă totală contractată de peste 5,6 miliarde de lei, după cum reiese dintr-un comunicat de presă al instituției.
Prima de la stat plătită clienţilor BCR Banca pentru Locuinţe în 2010 pentru depunerile din 2009 se ridică la peste 44 milioane de lei. La sfârşitul anului 2010 depozitele clienţilor au urcat la peste 460 milioane lei.
Banca a atins pragul de rentabilitate cu doi ani înainte de termenul preconizat iniţial. Profitul obţinut în 2010 s-a bazat îndeosebi pe rezultatele activităţii operaţionale (veniturile nete din dobânzi de 20,1 milioane lei în 2010, faţă de 10,6 milioane lei în 2009), dar şi pe controlul riguros al costurilor.
În 2010, banca şi-a majorat activele totale cu 108,58% până la 530 milioane lei, de la 254 milioane lei la 31 decembrie 2009. Această evoluţie pozitivă s-a datorat, în cea mai mare parte, creşterii semnificative a volumului depozitelor de la clienţi, în creştere cu 145,17% (valoare nominală a creşterii: 274 milioane lei) faţă de anul 2009, până la valoarea de 463 milioane lei.
BCR Banca pentru Locuinţe acordă finanţare pentru investiţii în domeniul locativ, precum: modernizarea, extinderea, cumpărarea unei locuinţe, a unei case sau a unui teren, refinanţarea unor credite pentru domeniul locativ sau crearea unui avans pentru alte credite pentru domeniul locativ. Contractele de economisire-creditare pentru domeniul locativ pot fi încheiate cu BCR BpL direct în sucursalele şi agenţiile Băncii Comerciale Romane (BCR), precum şi prin reţeaua de distribuţie proprie a BCR BpL, respectiv prin forţa directă de vânzare şi prin partenerii BCR BpL.
BCR BpL este liderul sectorului de bănci de locuinţe din România cu o cotă de piață ce a crescut de la 49% în anul 2009, la 60% la finalul anului 2010. Portofoliul BCR Banca pentru Locuinţe a crescut de la 134.000 de clienţi la finalul anului 2009 până la aproximativ 190.000 de clienţi la finalul anului 2010, cu o valoare contractuală totală de peste 5,6 miliarde lei.