Primul director al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti ar putea fi Tudor Jidav

Primul director general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti ar putea fi unul din cei doi actuali directori ai aeroporturilor Otopeni şi Băneasa. Ministrul Berceanu, care va trebui să numească persoana ce va ocupa această funcţie a declarat că momentan înclină spre Tudor Jidav, director al Aeroportului Otopeni. "Urmează să mai duscutăm puţin, dar ar putea fi unul dintre cei doi directori. Momentan cred că o să mergem pe formula în care unul dintre cei doi directori, pe

Primul director general al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti ar putea fi unul din cei doi actuali directori ai aeroporturilor Otopeni şi Băneasa. Ministrul Berceanu, care va trebui să numească persoana ce va ocupa această funcţie a declarat că momentan înclină spre Tudor Jidav, director al Aeroportului Otopeni.

„Urmează să mai duscutăm puţin, dar ar putea fi unul dintre cei doi directori. Momentan cred că o să mergem pe formula în care unul dintre cei doi directori, pentru o perioadă de câteva luni să fie şi director general al companiei integrate”, a spus Radu Berceanu.

Tranziţie până anul viitor

El a prcizat că organigrama noii companii va trece printr-o oarecare perioadă de tranziţie, care va dura probabil până în luna ianuarie 2010. Ulterior, ar urma o serie de reduceri de personal, dar „mai mult pe cale naturală”, prin pensionări şi plecări voluntare de personal.

Ministrul Radu Berceanu nu a precizat însă când anume va lua o decizie în acest sens, prentru că mai are „unele lucruri de clarificat”.

Guvernul a avizat, în 7 octombrie, fuziunea Aeroportului Internaţional Henri Coandă (Otopeni) cu Aeroportul Internaţional Traian Vuia (Băneasa), prin înfiinţarea Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Operaţiunea a fost aprobată anterior, la sfârşitul lunii septembrie, de către Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii în Adunarea Generală a Acţionarilor de la Aeroportului Internaţional Henri Coandă.

Ambele aeroporturi sunt controlate în proporţie de 80% de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI), iar Fondul Proprietatea deţine 20% din titluri. Strucutura acţionariatului va fi menţinută la Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.