Producătorul italian Jacuzzi, lider mondial în domeniul căzilor cu hidromasaj, a lansat în România primul flagship store (magazin-model al unui brand de renume) din Europa. Distribuitor exclusiv pe piaţa locală este compania Hidrotek International.
Investiţia pentru master-showroom-ul din Capitală s-a ridicat la 310.000 de euro, din această sumă 100.000 de euro fiind obţinuţi printr-o linie de credit.
Cu o suprafaţă de 600 de metri pătraţi, spaţiul de prezentare din Bucureşti înglobează toate produsele din brandul Jacuzzi, fiind, în prezent, singura unitate din Europa în care se găseşte gama completă. “Piaţa din România prezintă multe oportunităţi pe acest segment”, a explicat Pietro Barteselli, Export Director Jacuzzi.
În plină criză, românii bagă banii în jacuzzi
Un produs din gama Jacuzzi costă de la 1.000 de euro până la 21.000 de euro, fără TVA.
Deşi sumele par destul de mari, cinci români şi-au achiziţionat deja produse din seria limitată, care are doar 500 de exemplare. Printre inovaţiile gamei de vârf se găseşte cabina de duş cu geam care-şi schimbă culoarea în funcţie de intensitatea luminii (tehnologie folosită şi la maşinile Maybach).
Prezentă pe piaţa locală din 2005, Hidrotek International a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 1,1 milioane euro, în creştere cu 20% faţă de 2007. În primul trimestru al acestui an, vânzările distribuitorului local al Jacuzzi au crescut cu 15%. Pentru 2009, Lucian Azoiţei, director general al Hidrotek International, estimează o creştere a cifrei de afaceri de 10%.
Compania Jacuzzi, prezentă pe segmentul căzilor cu hidromasaj de 55 de ani, a înregistrat în 2008 o cifră de afaceri de 1,2 miliarde euro la nivel mondial. Următoarele flagship store-uri Jacuzzi vor fi inaugurate, până la sfarsitul lunii mai, la Milano şi Hamburg.