Agenţia de relaţii publice The Practice, parte a Leo Burnett Group, a câştigat primul Leu la Cannes Lions, cel mai important festival de comunicare din lume, marcând astfel prima victorie a industriei românesti de PR la această competiţie.

The Practice a primit un Silver Lion în secţiunea PR Lions, categoria “Best Launch or Re-launch”, pentru campania pro optimism a Pufuleţilor Gusto (client Phoenix), „Little voice, big sound”.

Acesta este cel de-al patrulea trofeu pe care România îl câştigă la Cannes Lions, dupa 1 Silver Lion (Starcom Romania, 2007) şi 2 Bronze Lion (GMP, 2007 şi Leo Burnett, 2009).

„Primul Leu pentru PR, câştigat chiar de o agenţie de PR, este un moment de sărbătoare pentru întreaga industrie de PR din România, nu doar pentru noi, cei de la The Practice. La Cannes nu concurezi doar cu alte agenţii de relaţii publice, ci cu toate agenţiile din lume care au avut idei bune şi proiecte de PR. De aceea este atât de greu să iei un premiu aici”, a declarat Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice.


 Palmaresul campaniei de lansare a pufuleţilor Gusto: 

– Gold SABRE Awards pentru Europa de Est, la SABRE AWARDS 2010
– Golden Award for Excellence în categoria Marketing PR, la Romanian PR Award 2009
– Finalistă în categoria Food&Drinks, la European Excellence Awards 2009
– Finalistă în categoria South East Europe, la European Excellence Awards 2009
– Finalistă în categoria Consumer PR for an Existing Product, la IPRA Golden World Awards 2010 (competiţie în curs de jurizare; câştigătorii vor fi anunţaţi la finalul lunii iunie).