Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea magazinului cu numărul 201, cu un format unic, construit pe structura demisol şi parter şi cu acoperiş 'verde', vegetaţia plantată aici având rolul de a reduce efectul de seră din oraş, a anunţat, miercuri, retailerul.
Noua unitate este amplasată în zona Pantelimon şi este singura de acest fel din România.
'Magazinul foloseşte o serie de tehnologii avansate din domeniul construcţiilor, ce contribuie la reducerea amprentei energetice a clădirii. În linie cu demersurile către sustenabilitate ale Lidl, magazinul este dotat cu un acoperiş verde, primul din portofoliul companiei. Astfel, vegetaţia amplasată pe acoperiş are rolul de a reduce efectul de seră din oraş, absorbind praful şi dioxidul de carbon şi producând oxigen, dar şi de a coborî temperatura ambientală. Acest tip de acoperiş contribuie şi la eficienţa energetică a clădirii, prin răcirea naturală a acesteia pe timpul verii şi încălzirea sa pe timpul iernii. În acelaşi timp, acoperişul verde filtrează în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, şi reduce în mod considerabil cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare', arată un comunicat Lidl.
Odată cu deschiderea unităţii din Şoseaua Pantelimon, vor fi create aproximativ 20 de noi locuri de muncă.
Noul magazin are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 1.000 metri pătraţi şi aproximativ 56 de locuri de parcare.
Inaugurarea magazinului cu numărul 24 din Bucureşti continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţeaua Lidl fiind produse în România.
Activând în 27 de ţări din Europa, cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, cu peste 140 de centre logistice, care asigură aprovizionarea pentru aproximativ 10.000 de magazine.