Compania grecească Marinopoulos a inaugurat astăzi primul magazin GAP de pe piaţa din România şi a anunţat ca intenţionează să-l deschidă pe cel de-al doilea în luna iunie. Investiţia pentru primele magazine se ridică la peste 1 milion de euro.
Primul magazin GAP din România este situat în cadrul centrului comercial Băneasa Shopping City şi are o suprafaţă de 720 de metri pătraţi.
„Intararea pe piaţa din România alături de partenerul nostru pentru regiunea Europei de Sud-Est reprezintă o expansiune firească şi un pas important în planurile de dezvoltare internaţionale ale brandului GAP”, a declarat Ron Zoung, vicepreşedinte pentru parteneriate strategice în cadrul compaiei.
După Băneasa Shopping City, Plaza România
Stelios Skordalakis, Marketing Manager al Marinopoulos România, a anunţat că un al doilea magazin va fi deschis în centrul comercial Plaza România din Capitală, în luna iunie.
„Este posibil ca, până la finele anului în curs, să luam decizia deschiderii unei a treia locaţii pe această piaţă”, a mai declarat Skordalakis.
Compania Marinopoulos, care deţine şi franciza Banana Republic pentru regiunea balcanică, a anunţat că va amâna pentru 2011 intarea acestui brand pe piaţa locală.
Marca americană GAP oferă articole de îmbrăcăminte şi accesorii pentru bărbaţi, femei şi copii.
GAP deţine 3.100 de magazine în SUA, Marea Britanie, Canada, Franţa, Japonia şi Irlanda. În plus, reţeaua companiei se întinde prin francize în Europa de Sud-Est, Asia, America Latină şi Orientul Mijlociu.
În România, compania Marinopoulos operează franciza GAP alături de alte mărci precum Sephora, Starbucks sau Marks&Spencer.