Retailerul suedez de fashion H&M (Hennes&Mauritz) va deschide primul magazin din România în mall-ul Băneasa Shopping City, potrivit unui comunicat al reprezentanţilor centrului comercial. Magazinul, care va fi deschis în primăvara anului viitor, va fi structurat pe două etaje, cu intrări şi ieşiri atât la parter, cât şi la primul etaj şi cu acces vertical interior facilitat de un lift şi două scări rulante. „Decizia de a aduce H&M în Băneasa Shopping City rep
Retailerul suedez de fashion H&M (Hennes&Mauritz) va deschide primul magazin din România în mall-ul Băneasa Shopping City, potrivit unui comunicat al reprezentanţilor centrului comercial.
Magazinul, care va fi deschis în primăvara anului viitor, va fi structurat pe două etaje, cu intrări şi ieşiri atât la parter, cât şi la primul etaj şi cu acces vertical interior facilitat de un lift şi două scări rulante.
„Decizia de a aduce H&M în Băneasa Shopping City reprezintă un pas firesc în evoluţia mixului de retaileri pe care mall-ul îl oferă clienţilor săi. Sunt sigură că va fi o surpriză minunată pentru clienţii noştri, care nu vor trebui să mai aştepte să plece într-o vacanţă în străinătate pentru a cumpăra articole din brandul lor favorit de haine”, a declarat Loredana Croicia, Sales& Marketing Director Băneasa Shopping City.
În piaţă se mai vehiculează că potenţiale viitoare locaţii de magazine H&M şi mall-urile Plaza România, Bucureşti Mall şi Unirea Shopping Center.
H&M este unul dintre cei mai populari retaileri de îmbrăcăminte din lume, cu afaceri anuale de 10 miliarde de euro.
În primul semestru al acestui an, vânzările H&M au crescut cu 3,9%, la 51,88 miliarde coroane suedeze (5,4 miliarde euro), de la 49,83 miliarde coroane în perioada similarã a anului trecut. Profitul net al companiei a urcat cu 32,2%, de la 6,77 miliarde coroane la 8,95 miliarde coroane (939,3 milioane euro), se aratã în raportul prezentat joi de retailerul suedez.