Dezvoltatorul Tiago Mall a fost declarat falimentar în luna mai 2010, cu datorii de peste 60 mil. euro. O lună mai târziu centrul comercial a fost cumpărat la licitaţie pentru suma de 30,5 mil. euro de către firma Shoping Center Holding, controlată indirect de milionarul Gabriel Popoviciu. Pe lângă această sumă s-au mai investit circa 20 mil. euro în finalizarea mall-ului. Investiţia a fost finanţată de UniCredit, bancă ce a susţinut financiar şi fostul proprietar.
Oradea Shopping City este dezvoltat pe o suprafaţă totală de aproximativ 30.000 mp, care conţine 22.000 mp de spaţiu pentru retail, o arie de 5.400 mp dedicată divertismentului, o zonă de restaurante şi fast food-uri de 2.000 mp şi o parcare pentru 1.000 de maşini.
Zona de distracţie va ocupa 4.400 mp, la care se adaugă un loc de joacă pentru copii de 1.000 mp, adică circa 25% din suprafaţa închiriabilă a mallului. Aceasta va cuprinde un cinematograf Digiplex 3D cu şase săli, o zonă de bowling cu opt piste cu echipamente la standarde competiţionale, nouă mese de biliard complet echipate şi 14 jocuri şi simulatoare SEGA în primul spaţiu dedicat jocurilor arcade
din Oradea.
Printre chiriaţii din zona de fashion pot fi enumeraţi Intersport, Toyplex, The Code, Famous Brands şi V46 Outlet care au deschis primele magazine dintr-un mall în Oradea.
Administratorii centrului comercial au estimat un număr de 300.000 de bilete vândute la cinematograf într-un an. Spre deosebire de majoritatea centrelor comerciale din România, mallul din Oradea nu îşi va baza traficul pe un hypermarket, chiar dacă în proiectul iniţial era prevăzut un spaţiu şi pentru o astfel de unitate comercială.
Citiţi şi Mallurile din vestul ţării se bat în clienți cu cele ungureşti