Modelul Panamera S E-Hybrid reprezintă o evoluţie importantă în clasa hibrizilor, având un motor electric mai puternic, o baterie mai performantă, care generează mai multă energie şi care are capacitatea de a se încărca extern de la reţeaua electrică. Transmisia electrică produce 95 CP (70 kW), mai mult decât dublul puterii produse de motorul electric al modelului anterior, care genera 47 CP (34 kW). Energia este produsă de bateria litiu-ion nou dezvoltată, care la 9,4 kWh dispune de o capacitate energetică de cinci ori mai mare faţă de bateria anterioară din hidrură de metal nichel, care producea 1,7 kWh. Atunci când este conectată la o priză industrială, bateria poate fi încărcată în aproximativ două ore şi jumătate, cu ajutorul încărcătorului integrat de la bord şi a standardului Porsche Universal Charger (AC), şi poate fi încărcată în mai puţin de patru ore când este conectată la o priză convenţională de uz casnic.
Modelul Panamera S E-Hybrid depăşeşte cu mult performanţele de condus ale modelului anterior. În plus, consumul de combustibil NEDC, care era iniţial de 7,1 l/100 km, a fost redus cu 56%, ajungând la 3,1 l/100 km. Acesta echivalează cu emisii CO2 de 71 g/km. În acelaşi timp, performanţa motorului electric în timpul condusului a fost îmbunătăţită substanţial, în ceea ce priveşte acceleraţia, autonomia şi viteza maximă. Şoferul se poate bucura acum de experienţa de a conduce o maşină complet electrică, fără a consuma combustibil şi fără emisii, maşina fiind ideală pentru mediul urban. Distanța maximă de rulare, în regim de alimentare electrică, a modelului Panamera S E-Hybrid este de 36 kilometri conform testelor NEDC.
Aceasta poate varia în timpul operaţiunilor din viaţa reală, deoarece, de exemplu, în timpul testelor NEDC, aerul condiţionat şi sistemul de încălzire sunt oprite. Un interval realist al distanței de rulare în regim de alimentare electrică variază între 18 şi 36 km – iar în condiţii favorabile, poate chiar depăşi această limită. Modelul Panamera, în noua versiune hibrid poate atinge viteza maximă de 135 km/h, în timpul operaţiunilor electrice.
Timpul de acceleraţie de pe loc la viteza de 100 km/h a fost redus cu jumătate, ajungând la 5,5 secunde. În această situaţie, ajută funcţia de impuls electric, performanţa motorului electric depăşind-o pe cea a motorului cu combustie. Impulsul poate fi activat, de asemenea, de kick-down – în situaţii speciale, cum ar fi depăşirile. Viteza maximă a maşinii este de 270 km/h. Conceptul paralel hibrid complet dezvoltat de Porsche operează prin „inerţie” la viteze mai mari, ceea ce înseamnă că activează inerţia odată cu oprirea combustiei interne a motorului şi recuperarea energiei, generând electricitate.
Noile generaţii ale modelelor Panamera vor fi lansate pe piaţă în iulie 2013. În România, preţurile încep de la 90.877 euro pentru Panamera Diesel şi 92.389 euro pentru Panamera. Panamera 4 costă 98.065 euro, Panamera S 112.313 euro şi Panamera 4S 118.148 euro. Panamera S E-Hybrid costă 121.390 euro, şi este urmată de Panamera GTS la 133.563 euro şi Panamera 4S Executive la 145.448 euro. Modelele de top sunt Panamera Turbo la 159.826 euros şi Panamera Turbo Executive la 178.555 euro. Preţurile includ TVA şi sunt valabile în România.