Liebrecht & Wood a anuntat ca primul centru Outlet din România, Fashion House Bucuresti, isi va deschide portile pentru cumparatori in data de 26 noiembrie 2008. Evenimentul care va marca incheierea primei faze a proiectului va avea loc in 25 iunie, cand invitatii vor avea ocazia sa vada constructia la rosu. Centrul Outlet va cuprinde mai mult de 120 de magazine cu branduri de renume, vizitatorii avand la dispozitie o zona de restaurante, spatiu de relaxare, loc de joaca pentru
Liebrecht & Wood a anuntat ca primul centru Outlet din România, Fashion House Bucuresti, isi va deschide portile pentru cumparatori in data de 26 noiembrie 2008.
Evenimentul care va marca incheierea primei faze a proiectului va avea loc in 25 iunie, cand invitatii vor avea ocazia sa vada constructia la rosu.
Centrul Outlet va cuprinde mai mult de 120 de magazine cu branduri de renume, vizitatorii avand la dispozitie o zona de restaurante, spatiu de relaxare, loc de joaca pentru copii, precum si o parcare de 2.700 locuri.
Fashion House Outlet Bucuresti face parte din complexul West Park, cel mai mare parc de retail amplasat in vestul capitalei, situat la km 13 pe autostrada Bucuresti – Pitesti.
Complexul este construit pe un teren de 250,000 mp si implica o investitie de aproximativ 120 milioane euro, fiind gandit sa ofere consumatorilor o gama larga de produse complementare precum articole de gradinarit, decoratiuni interioare, electronice si electrocasnice, cosmetice, vestimentatie si accesorii.
Fashion House este un centru de tip Outlet, cu reputatie internationala in domeniul infrastructurii si a proiectelor imobiliare, fiind un succes in Europa Centrala si de Est. Cele trei centre Outlet existente in Polonia dovedesc avantajele conceptului, oferind zilnic vizitatorilor pe langa reduceri permanente si o remarcabila experienta de shopping tematic.
Proiectul Fashion House Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, dar este mai mare decat acesta, atat ca amploare, cat si ca arie de acoperire. Cu peste 28.000 mp suprafata planificata a fi construita, Fashion House Bucuresti urmeaza sa deserveasca aproximativ 3,5 milioane de locuitori, mult mai mult decat un mall obisnuit.
Suprafata de inchiriere de 20.478 mp a Fashion House reprezinta mai mult de 30% din complexul West Park. In prezent, procesul de inchiriere a spatiilor comerciale este in plina derulare, pentru mai mult de jumatate din spatiu fiind incheiate contracte sau acorduri de principiu, printre clienti numarandu-se: Aldo, Benetton, Bigotti, Dockers, Ecco, Fornarina, Jolidon, Kidland, Lee Cooper, Leonardo, Levi’s, Dockers, Nautica, Nomino (O’Neil), Optiplaza, Samsonite, Skiny, Steilmann si Timberland.
Pe langa Fashion House, complexul de retail West Park cuprinde inca trei renumite branduri internationale: Hornbach, Technomarket si Kika, acesta din urma venind pentru prima data in intampinarea consumatorilor din Romania.
Data: 20 martie 2008
Sursa: Liebrecht & Wood